Thailand is het land van de glimlach - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu Thailand is het land van de glimlach - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu

Thailand is het land van de glimlach

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerty

23 Januari 2011 | Thailand, Chiang Mai

Hello dutes,

Pai, Mea Hong Son
De trip naar Pai was de moeite waard, welgeteld 762 bochten. Eenmaal aangekomen, gelijk mijn reisgezelschap ontmoet. Ik heb de afgelopen week met een Iers koppel, een ozzie guy, een Zwitser, een koppel uit Californie, een grote pickup en 2 scooters gereisd. We hebben een roadtrip van 700 km gemaakt wat echt ongelooflijk waanzinnig was.Pai is een klein een hippie dorpje waar je lekker kan relaxen.Deze avond hebben dan ook lekker aan de rivier gehangen. Heerlijk gegeten, wat wel geblust moest worden met wat bier, want het eten was ongelooflijk spicy! De dag erna naar Mea Hong Son afgereisd. Wat een vrijheid als je dit op een scooter doet. De scooters rijden hier zo'n 100 km per uur, dus naar de eerste stop toch maar een helm opgezet wat me niet onverstandig leek. Eenmaal aangekomen was mijn kont wel broos geworden, maar wat een geweldige trip was dit. We zaten in een geusthouse met uitzicht op het meer en een tempel. De volgende ochtend werden we gewekt door wat hanen, zodat we onze reis weer konden vervolgen. Ongelooflijk wat je onderweg allemaal tegen komt, awesome! Het noorden is echt super mooi. Op een gegeven ongenblik kwamen we door een bocht en hadden bijna een frontale botsing met een olifantenschool. S'avonds gekaraoked in het Thais, wat was dat lachen zeg. Moet je zeker een keer uitproberen! De Thaien zijn hier zo ongelooflijk aardig, vriendlijk en het is gewoon echt lachen met ze. We zijn niet echt veel backpackers tegen gekomen en al helemaal geen dutchies, heerlijk i love it. Sorry friends.

Reggyfest
We waren op en top opgedirkt voor het Reggyfest. Eenmaal aangekomen zat de stemming er al goed in. Er waren weer vooral locals maar wat een super avond hebben we weer gehad. Backpackers die Thai-en uitdagen, stunten met van die kleine crossmoters maar vooral veel lol gemaakt. Op de terug weg een dutchie tegen gekomen maar na een fles rode wijn, een bucket en wat Chang Chang bier, hoorde ik van Laura de volgende dag dat ik niet meer in het Nl's kon praten en had gevraagd aan hem of we in het engels konden praten??? Dit is echt zo raar maar als je alleen maar met engelsen optrekt ga je echt in het engels denken ;-).

Mijn laatste dagen zijn aangebroken, dus ben nu al een beetje aan het afkicken. Mijn reis was niet goed van start gegaan, maar Thailand heeft me weer doen glimlachen!

Kus

  • 24 Januari 2011 - 20:47

    Klaar:

    chill dat het nog zo afgelopen is. veel plezier laatste dagjes tot donderdag! xxx

  • 25 Januari 2011 - 04:02

    Gerty:

    Als je je zelf toevoegt op mijn facebook, kun je de overige foto's zien. Ik ga zo beginnen aan mijn trip naar huis...pfff it takes 2 days! But shit happens, no worries be happy! X

  • 25 Januari 2011 - 15:07

    Juut:

    Hee Sister,

    Ik hoop je ECHT nog te zien, want we gaan ook naar het Noorden van Thailand!!!
    Ik ben heel erg blij dat je toch nog hebt gelachen!!!
    Veel sterkte met je terugkomst, wel erg balen.....Breda is oook best gezellig!!!! En dat meen ik echt...X

  • 25 Januari 2011 - 16:01

    Liesje:

    Ik kom je mee ophalen donderdag!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2011

Thailand is het land van de glimlach

17 Januari 2011

Up-date
Gerty

Actief sinds 09 Dec. 2006
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 23668

Voorgaande reizen:

05 December 2014 - 08 Januari 2015

Fillipijnen

15 December 2012 - 08 Oktober 2013

South America

12 Januari 2011 - 27 Januari 2011

Thailand

09 Januari 2011 - 12 Januari 2011

Indonesië

26 December 2010 - 09 Januari 2011

Maleisië

11 December 2010 - 25 December 2010

Voorbereiding Backpacking through Asia & Indonesia

21 September 2007 - 01 Augustus 2008

Australia, NZ, Fiji, Thailand & Singapore

Landen bezocht: