Up-date - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu Up-date - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu

Up-date

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerty

17 Januari 2011 | Thailand, Chiang Mai

Beste lezers,

Omdat ik graag heel veel stempels in mijn nieuwe paspoort wil, ben ik inmiddels naar Thailand afgereisd. Van Jakarta naar Malaysia, toen naar Singapore een paar dagen op Bali en nu in Thailand. Ff zonder gekheid, de details zal ik jullie besparen van het wat, waarom en hoe want daar wordt je absoluut niet vrolijk van!

Chiang Mai
Inmiddels ben ik al een paar dagen in Chiang Mai. In een super relaxt hostel, called the little bird. Elke avond zit je hier met een mannetje of 20 op de rooftop muziek te luisteren, bier te drinken om daarna helemaal los te gaan in the Reggybar. Yesterday i was really pissed. Kon de weg met een Canadese kerel niet meer terug vinden naar het hostel. Al die straatjes lijken ook zo veel op elkaar, dus het lag niet aan de drank haha. Eindelijk een tuck tuck gevonden, wat best moeilijk is rond de klok van 4 's nachts. Na 1 minuut in de tuck tuck gezeten te hebben waren we terug in ons hostel dus we waren erg dichtbij!!!!
Natuurlijk heb ik ook al aan sigtseeing gedaan. De rit erna toe was weer een hele ervaring. Een mooie tempel bezichtigd, al lijken alle tempels op elkaar. Als je er een hebt gezien dan heb je ze gelijk allemaal gezien.
Vandaag een les Muay thai gevolgd. Kreeg les van mister Miyagi. Zo grappig was die vent. Ze waren erg verrast van mijn mooie thaibox-kunsten. Er werd gelijk gevraagd of ik geen wedstrijd wilde doen haha no way! ga mijn vingers niet aan een Thai verbranden. Kreeg eerst heerlijk een massage met tijgerbalsem door een charmante Thai. Hier kunnen ze in Nl nog wat van leren! Morgen vertrek ik naar Pai voor een paar dagen. De 20e moet ik weer terug zijn want dan is er een Reggyfetival van 3 dagen. We hebben er nu al veel lol om hoe we dit allemaal weer voor elkaar gaan krijgen. Moeten nog ergens een tent op de kop tikken of gewoon 3 dagen doorgaan whoehoe!
Dit tot zo ver, ik probeer volgende keer wat foto's te plaatsen!

Dikke vette kus en bedankt van alle lieve sms-jes en mails die ik heb gekregen.

  • 17 Januari 2011 - 13:54

    Jim:

    Reggaebar, ben ik ook geweest! Al wat buckets op daro? Pai is een leuk soort v hippydorpje met elke avond live muziek en een avond market..chille vibe daro! Have fun....

  • 17 Januari 2011 - 14:03

    Annelies:

    Gas erop!!!! Verstand op nul en gaan met die banaan!!! Luf joe!! XXX

  • 17 Januari 2011 - 21:06

    Babs:

    hey Gerty,
    Ik heb van Judih eea gehoord en das indeerdaad niet om vrolijk van te worden. Maar gelukkig lees ik in je verslag dat je je alweer prima vermaakt.
    You go girl !!!!!!!!!!
    Zet m op daar, tentje heb je niet nodig: gewoon doorgaan of iemand zoeken met een grotere tent.
    veel plezier,
    xx babs

  • 18 Januari 2011 - 02:01

    Gerty:

    Op zijn Hollands gezegd, daar lusten de honden geen brood van als je het hele verhaal kent Babs!!!! Pffffffff!!!!!
    Die tent komt wel goed en anders is het gewoon doorgaan 3 dagen ;-) X

  • 18 Januari 2011 - 09:37

    Judy:

    Gerty!!
    Ik hoorde ook al eea van Annelies...
    Maar fijn dat je nu lekker in Thailand zit, geniet ervan!!!
    dikke xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2011

Thailand is het land van de glimlach

17 Januari 2011

Up-date
Gerty

Actief sinds 09 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 23640

Voorgaande reizen:

05 December 2014 - 08 Januari 2015

Fillipijnen

15 December 2012 - 08 Oktober 2013

South America

12 Januari 2011 - 27 Januari 2011

Thailand

09 Januari 2011 - 12 Januari 2011

Indonesië

26 December 2010 - 09 Januari 2011

Maleisië

11 December 2010 - 25 December 2010

Voorbereiding Backpacking through Asia & Indonesia

21 September 2007 - 01 Augustus 2008

Australia, NZ, Fiji, Thailand & Singapore

Landen bezocht: