Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerty

03 Januari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Wat zijn die Aziaten gek zeg.... die nemen hun hele hebben en houden mee als handbagage! Wat wij meenemen voor een reis van 4,5 week en voor sommige 8 maanden ;-) nemen zij alleen al mee voor handbagage. Hele pakketten die zelfs groter zijn als zij zelf zo grappig om te zien.

Goed eindelijk bij mijn laatste vlucht aangekomen, uur vertraging. K*tzooi naar al een reis van +/- 36 uur achter de rug te hebben werd het nu jaja +/- 37 uur. Eindelijk in Malasia aangekomen stond tie dan, mijn held al helemaal verwilderd, een echte backpacker al (lekker bruin, redelijk lange baard hihi). Super fijn om elkaar weer te zien!

Pulau Pangkor
De eerste stappen op het bounty eiland was gelijk awesome! Aapjes die langs de kant aan het spelen waren fantastisch. Oud&nieuw bij een strandtent gevierd. De eigenaar was een Zwitser die voor MR35 een bbq aanbood.SAlle blanken toeristen zaten natuurlijk hier (wat zijn wij toch kuddedieren zeg). Oud & nieuw heel relaxt ingeluid er was niet eens vuurwerk. In het begin van de avond hebben we een paar knallen gehoord en dat was het.

KL
Mijn eerste zonnebril afgepingeld van MR 60 naar RM 15 omgerekend nog geen 4 euries, Een echte van Paul Smith waar ze hier helemaal hilarisch van zijn, heerlijk i love it! Ziten nu in de sferen van Bob Marley, chillen in the Reggybar. Eindelijk een overwinning aan het vieren dat we onze vlucht hebben kunnen boeken van Singapore to Bali. Hier hebben we maar liefst zo'n 12 uur voor nodig gehad. Ik houd het dus kort deze keer.... hopen dat we KL op zijn kop kunnen gaan zetten want we lijken nu wel een burgelijk stel haha!!! Hebben tot nu alleen maar heel cultureel gedaan haha. Wie had dat nou verwacht?????
Wordt vervolgd......

P.S. Bedankt voor alle lieve sms-jes, iedereen ook de beste wensen voor het 2011 toegewenst. Dikke kus van de twee wereldreizigers.

• 03 Januari 2011 - 12:19

Gerty Verdaasdonk:

Was vergeten om over de Cameron Highlands te vertellen. In een woord super mooi. Hier vind je alle thee velden. Natuurlijk hebben wij de grootste velden bezocht ;-). In een kroeg je overwinning aan het vieren een een weblog schrijven... tja dan vergeet je wel eens iets haha. X

• 03 Januari 2011 - 16:20

Juut:

Hee Gerty en Joep,

Voor jullie de allerbeste wensen voor 2011 toegewenst!!!!
    Fijn dat jullie weer bij elkaar zijn en samen oude en nieuw hebben kunnen vieren!
    Heel erg leuk om je verhalen te lezen.
    Geniet ervan!!!

Liefs Juut

• 03 Januari 2011 - 22:53

Quin:

Heey kulleke,
    De beste wensen schat geniet van je vakantie..xxQuinneke

• 05 Januari 2011 - 11:27

Mascha:

Hi Gert!
    Happy new year!
    Klinkt allemaal heel leuk, gezellig en relaxed. Geniet ervan.

X Mas