Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerty

24 December 2010 | Nederland, Breda

Lieve lezers,

Na redelijk in de stress gezeten te hebben, heel de week al ziek geweest en dan die kou en die sneeuw, begon de moed aardig in mijn schoenen te zakken of ik uberhaupt wel kon vertrekken. Na een run op de apotheek te hebben gepleegd zoals imbrofen, santrix, xylometazoline (neusspray), multi vitaminen en mineralen, vitamine C en een grote pot honing (die kwam van de AH) en heel veel geslapen te hebben, ben ik dan toch aardig opgeknapt. Heb wel flink koortsuitslag bij mijn rechteroog/neus (voor de kijkers dus links) maar heb nog zo'n 40-48 uur dat het zich hersteld voordat ik op plaats van bestemming kom. Ondanks de sneeuw en kou vertrekt mijn vliegtuig gewoon vanaf Schiphol. Trots ben ik op Cathay Pacific, bedankt CP dat jullie gewoon vliegen!
Mijn backpack, die onderhand net zo groot is als ik, staat weer klaar om de overtocht te maken! Iedereen kent het nummer van Andre Hazes wel, ik zit hier heel alleen kerstfeest vieren lalala. Nou dat ga ik zeker doen in het vliegtuig. Ik hoop dat ze genoeg flessen wijn hebben ingeslagen ;-). Dit is maar gekheid uiteraard... maar misschien slaap ik wel lekker dan...

Eigenlijk vertrek ik wel met gemengde gevoelens, super blij om Joep natuurlijk weer te zien, maar in gedachte bij Jan & Erica en hun klein manneke. Be of good cheer and hope!
Ik zeg tegen iedereen, carpe diem, want soms kan het leven in een keer op zijn kop staan! Geniet van elkaar, geniet van de feestdagen en steek met z'n allen een kaarsje op. Hope is still a live.

Gegroet,

de Kleine Wereldreizigster.

• 25 December 2010 - 12:01

Judy:

Leuk, ik ga je volgen!

• 26 December 2010 - 06:52

Liesje:

Hoop dat je lekker zit in die plane van CP...je hebt je lengte in ieder geval mee voor zo'n lange vlucht!!! Xxx

• 27 December 2010 - 14:30

Linda:

Ik ben echt in nerd in dit soort dingen. Maar ik kan het nog net aan. Leuk om je zo te kunnen volgen. En ik vind je verhalen erg leuk geschreven.
    Liefs en dikke kus.

• 29 December 2010 - 07:41

Juut:

Hee sister,

Ik ga je volgen, dat is Super!

Heel erg veel plezier en geniet ervan!!!

Veel liefs Juut

• 29 December 2010 - 10:44

Tris:

Hey meis, super tof om je te volgen! Jakarta is de geboorteplaats van mijn ma en Bandung de geboorteplaats van m'n pa...fijne reis en geniet ervan! Kus

• 31 December 2010 - 13:02

Ilse:

Hey meis, hopelijk heb je het naar je zin! Een hele fijne jaarwisseling en een super 2011!!!!

X Ilse van Wanrooij

• 02 Januari 2011 - 19:19

Daan:

Ha mopke, HAPPY NEW YEAR!!! Ik ben echt heel erg benieuwd hoe jullie jaarwisseling is geweest en wat jullie nu aan het doen zijn, dus begin maar snel met je volgende verhaal.......
    Dikke kus Daan