Tis is weer bijna zo ver..... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu Tis is weer bijna zo ver..... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Gerty Verdaasdonk - WaarBenJij.nu

Tis is weer bijna zo ver.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerty

04 December 2010 | Nederland, Breda

Dag lieve mensen,

Nu ik eindelijk groot ben en op eigen benen kan staan werd het de hoogste tijd om zelf een weblog aan te maken. Tot mijn grote verbazing had ik deze ergens in 2007 al een keer aangemaakt maar toch stront eigenwijs voor aroundtheglobe.nl gekozen. Waarbenjij.nu is bij iedereen bekent en is gebruiksvriendelijk voor mij gemaakt (jaja dat dat kan! Binnen 10 min. was ik al aardig wegwijs m.b.v. Klaar) dus wat kan er nou nog fout gaan???

1e kerstdag pak ik mijn spullen weer bij elkaar, backpack achterop en go! In deze Syberische omstandigheden vind ik het helemaal niet erg om naar tropische Malasië en Indonesië te gaan.

Adios amigos, ik moet er vandoor want Sinterklaas en zijn Pieten wachten ook dit jaar weer met smart op mij!